Drar till Stockholm
Ja, inte tänker jag då ligga här hemma helt ensam hela helgen. Nä – jag hänger med ner till Stockholm (J ska på kryssning med grabbarna grus och Maya vill till moster) och bäddar ner mig hos syrran. Sen får vi se om… Fortsätt läsa
