Fullmåne
Frågan är om det är någon idé att ens försöka sova – inte nog med att det är fullmåne ute så har jag druckit två koppar kaffe för en timme sen; hur tänkte jag då!?!?? Kram och God natt –… Fortsätt läsa
Frågan är om det är någon idé att ens försöka sova – inte nog med att det är fullmåne ute så har jag druckit två koppar kaffe för en timme sen; hur tänkte jag då!?!?? Kram och God natt –… Fortsätt läsa
Detta lagade jag till middag och det var både enkelt och gott! Receptet hittade jag på www.recept.nu Kantarellpasta med västerbottensost Höstigt och gott, kanske speciellt om du plockat svampen själv. Antal portioner: 4 Färdigt på: 20 min Ingredienser 280 g… Fortsätt läsa
Har haft en underbar slö helg med familjen. Men vad jag inte fattar är varför man ALLTID är så jäkla slö på söndagar – som att det går automatiskt liksom. Jag kan ha varit ledig flera dagar i sträck och… Fortsätt läsa
Pluggat, handlat, ätit mellis på McDonalds, hämtat J från jobbet, damsugit, gjort pärlplattor och nu kommer det sista i köket på plats – Det blir sååå fint!!!! Kanske är tillräckligt fixat så jag slänger in ett kort i morgon för… Fortsätt läsa
Tyvärr går det inte att bädda in detta klipp, men kolla på det! http://www.youtube.com/watch?v=tvBHzaZZO5o Sånt här får en att keep on dreaming – it´s never too late my friends!! Ni kanske inte drömmer om att stå på scenen och sjunga,… Fortsätt läsa
Så underbart! Hon går och köper ett kylskåp istället för en Chanel-vardags-väska för “sina egna pengar” – Hon är ju för go den där Maria Montazami!
Halva vårt nya kök är på plats – Det blir så fint!! Jag är alldeles lycklig!! Men det kommer inga bilder förrän ALLT är på plats – och det blir i mitten av veckan. Jag, Maya och Johan har haft… Fortsätt läsa
Sitter här o äter hemlagad potatismos till lunch och jag chansade verkligen och tog färdiglagade köttbullar till det, vilket jag nästan aldrig äter för det är så äckligt – egen gjorda, hemlagade funkar, men inte nå halvfabrikat med senor o… Fortsätt läsa
Jag har varit så jäkla off – men jag tror jag faktiskt ligger i riskzonen för att vara utbränd eller nåt. Fick värsta hemskaste migränanfallet i måndags – i morse satt det fortfarande i…. usch. Så jag har faktiskt vilat… Fortsätt läsa
Ni har väl hört att man måste älska sig själv innan man kan älska andra osv!? Ja, jag tänkte väl det. För nåt år sedan när min dotter räknade upp alla som hon älskade så tittade hon på mig efter… Fortsätt läsa