Fina vänner
Idag är jag glad och tacksam för fina vänner som får mig att känna mig värdefull. En vän träffade jag i måndags nere i centrum. Hon undrade hur vi skulle få mig pigg igen då jag är så sliten. Hon… Fortsätt läsa
Idag är jag glad och tacksam för fina vänner som får mig att känna mig värdefull. En vän träffade jag i måndags nere i centrum. Hon undrade hur vi skulle få mig pigg igen då jag är så sliten. Hon… Fortsätt läsa
Igår var jag så jädrans glad o stolt som först lunchade m en god vän. Sushi! Mums! Dra på trissor så hade jag både energi och motivation till att strosa runt i butiker och shoppa! Det va längesen!! … Fortsätt läsa
På grund av många olika anledningar så sov jag i huset tillsammans m familjen, dvs sötnöten och J. Jag somnade väl som vanligt vid två på natten då jag har svårt att sova just nu. Vaknar vid halv sex och… Fortsätt läsa
Det är inte förrän man börjat ta sig upp efter ett fall som man inser hur långt ner i djupaste hålan man egentligen befunnit sig. 2013 är ett år av ångest, ovisshet och tårar. Min familj har fått känna på… Fortsätt läsa
Men ja… Tänkte att jag ska testa detta med att blogga nu när jag mår som sämst. Eller ja. Bättre än för två månader sen… Klockan är 02:07 och jag har fortfarande inte somnat. Inte ikväll heller … Vaddå?! Vända… Fortsätt läsa
Den här veckan har jag lagt massa energi på mig själv utöver jobb och sömn. Yogat tre dagar, mediterat, varit på healingmassage och avslutar veckan med kurs i Stockholm. Jag mår bra 🙂
Den här helgen har jag vilat, sovit och inte gjort nga som helst måsten. Jag har haft ett virus i två veckor m både igentäppta bihålor och trånga luftrör. Trots detta har jag jobbat fastän jag borde ha vilat. Men… Fortsätt läsa
Ibland kan livet kännas tungt och värdelöst; fastän man inte har ngn orsak till det. Man kanske anser att man inte åstakomit det man ville i livet eller man känner att man står stilla, man vet inte vad man vill… Fortsätt läsa
Fyra veckor av sol, bad, nöje och massa nya tankar och insikter. Så kan jag sammanfatta min sk semester. Häromkvällen försökte jag släppa det som jag för tillfället kallar elände och satt i en grässlätt i en härlig långkjol, ett… Fortsätt läsa
Igår kväll körde vi film på altanen. Riktigt nice!! This is 40. Mkt skoj film!! Klockren och mkt man kunde associera sig med.