Dancin’ Queen …
(25 år och partypingla ha ha…) Oj oj. Tantvarning!! Såå otroligt trevligt med kompis ikväll. Galet god mat o lite vin. Vi kollade sista minuterarna på Mello o sen kände jag; här lägger jag mig o kramar kudden i soffan… Fortsätt läsa
(25 år och partypingla ha ha…) Oj oj. Tantvarning!! Såå otroligt trevligt med kompis ikväll. Galet god mat o lite vin. Vi kollade sista minuterarna på Mello o sen kände jag; här lägger jag mig o kramar kudden i soffan… Fortsätt läsa
Idag har jag fått healingmassage. Känner ett underbart lugn i hela kroppen. Jag har kontakt med mig själv. Det känns bra och välkommet. Jag är avslappnad och skönt trött. Kommer nog sova som en liten lelös kattunge i natt …… Fortsätt läsa
Som jag tidigare nämt så är det viktigt att visa sina känslor. Att gråta ut när tårarna tränger på. Det rensar både din kropp och din själ. Ikväll såg jag en film som fick mig att släppa på tårarna… Fortsätt läsa
Igår rensade jag lite i röran hemma. Hittade min kalender från 2013. Den fick mig att inse att jag nu förstår att jag kanske hade det lite körigt ett tag … No wonder att jag är sliten typ … That’s… Fortsätt läsa
“Livet är en fest; och jag är bjuden!” Det talesättet hörde jag när jag var yngre. Sen dess har jag försökt att se mer positivt på mitt liv. Det ligger ändå lite i de orden när jag idag tänker på… Fortsätt läsa
Igår hade jag nackspärr – man blir ju helt handikappad. Så det var ju synd att jag fick lov att ligga o vila med värmedyna och läsa ut Malins Yogabok 😉 Så nu vill jag läsa mer av henne; självklart… Fortsätt läsa
Jag kanske inte uppfattas som en kvinna med dåligt självförtroende, men precis som många andra så har jag perioder där jag känner mig både ful, tjock och oattraktiv. Jag jobbar på det 😉 I dessa stunder är det… Fortsätt läsa
Ja vad ska man säga…?! Jag har fortsatt att spy ur mig hemska svordomar både igår och idag. Men tammefan att skiten börjar ordna upp sig minsann. Skam den som ger sig! Är så trött, så trött och ska sova… Fortsätt läsa
Å jag blir så less på så mkt ibland. Och då blir jag såklart less på allt; samtidigt! *katjing* Tänker inte dra hela faderullan, men att vara sjukskriven är ett heltidsjobb där man ska sköta allt själv, fastän man… Fortsätt läsa
Jippi! Äntligen fredag tänker många av er. Själv har jag väl mest fredag hela veckan i min lilla sjukskrivningsbubbla och denna fredag var mer som en läskig måndag med både möte hos familjerådgivn och läkarbesök. Jag som varit känslomässigt… Fortsätt läsa