Städa i röran
Hittade en bok hemma idag: Det sägs ju att ditt yttre speglar det inre. Det har jag hört både vad gäller ekonomi och hemmet. Ett stökigt hem speglar sig lätt i en stökig ekonomi och ett stökigt inre. Så… Fortsätt läsa
Hittade en bok hemma idag: Det sägs ju att ditt yttre speglar det inre. Det har jag hört både vad gäller ekonomi och hemmet. Ett stökigt hem speglar sig lätt i en stökig ekonomi och ett stökigt inre. Så… Fortsätt läsa
Nu har jag testat det mesta för att bli lite lugnare och gladare. Målat naglarna knall rosa. Varit på helkroppsmassage, sovit middag. Bakat chokladbollar m Maya, påbörjat en ny tavla o fixat klart två andra. Men nä. Fortfarande rastlös. Glad… Fortsätt läsa
Fuckin´jäkla bajsvecka rent ut sagt. Jag har varit så trött så trött. Vill bara att det ska bli kväll så jag får sova. I går fick min dotter feber så jag har varit hemma med henne plus att jag hade… Fortsätt läsa
Jag börjar sakta hitta vem jag är, även om resan dit inte alltid är så lätt. Men den svårare frågan är; vad vill jag? Och då menar jag det mesta i livet… Vad vill jag ha för arbete- om jag… Fortsätt läsa
Igår fyllde jag år. Dagen började med att Maya vaknar och det första hon säger är “vad vill du ha till frukost mamma?” Sen går hon sömndrucket upp ut sängen och säger “jag fixar det. Ligg kvar i sängen du”… Fortsätt läsa
Livet gör sig påminnd på både gott och ont. Igår var jag helt slut och så upprörd efter samtal hos familjerådgivningen att jag var röd och varm om kinderna, huvudet höll på att koka över och bröstkorgen var på väg… Fortsätt läsa
Valentines day igår. Fortfarande ingen hemliga beundrare som skickade något mystiskt brev och blommor till mig… Hmm… Jag kommer ihåg åren på gymnasiet när det börjades med att man kunde köpa en ros till ngn i skolan som delades ut… Fortsätt läsa
Skrev ett inlägg igår som försvann i cyberspace, *woop woop* Nå väl … Hur som haver så innehöll det meningar som att “du måste älska dig själv innan du kan älska någon annan fullt ut” – och, ja, kanske ligger… Fortsätt läsa
Just nu är jag inne i en filmperiod. Skön avkoppling! I söndags tittade jag på dessa: Netflix är bra. Som filmälskare har jag sett det mesta redan men jag hittade två som inte hamnat hos mig tidigare. De va… Fortsätt läsa
I morse fick jag kramas med finaste kärleken; min Maya. En dag utan måsten och utan tider att passa. Ungen har lekt hela dagen. Jag har kollat två filmer och redan kl 18:30 ikväll kände jag att jag skulle kunna… Fortsätt läsa