Kär och Galen
Totalt kär och galen i denna ljuva kreation: Nu ska jag bara bli lite mer fit så den sitter som en smäck …. NU: Back to min goda Snickers och coca-cola som jag kände mig värd efter TRE timmars examination… Fortsätt läsa
Totalt kär och galen i denna ljuva kreation: Nu ska jag bara bli lite mer fit så den sitter som en smäck …. NU: Back to min goda Snickers och coca-cola som jag kände mig värd efter TRE timmars examination… Fortsätt läsa
Ja, nu undrar ni säkert “Vad tyckte hon om True Blood?” OCH “Fick hon hångla?” Ja, serien fick ett OK – har bara sett ett avsnitt ännu; helt okej att vila ögonen på. Om hon fick hångla!? Absolut! Men det… Fortsätt läsa
Jobbat idag och pluggat; basgruppsmöte – examination på måndag. Läser specialpedagogik den här terminen och det känns sååå j-la RÄTT!! Studierna går sjukt bra – jag är världens plugghäst *gnägg, spark, frust* Kommer hem, duschar, går in i mitt eget… Fortsätt läsa
Idag hittade jag en intressant läsning på Wendela via aftonbladet (du måste ha plus för att läsa det) http://www.aftonbladet.se/wendela/article13599281.ab Det stod om varför män blir dumpade – och Herre Min Gud Skaparen så skönt att veta att man inte är… Fortsätt läsa
Detox den här veckan som varit, plus en vecka till – Jag är desperat! Jag vill verkligen få igång min förbränning NU – men jag tror det börjar hända ngt. Alltså fatta hur jag kämpade i vintras! Jag tränade så… Fortsätt läsa
Ja, vad säger ni? Ska vi fundera över vad vi har att vara tacksamma för idag?! Jag tror att många av oss glömmer bort att vi faktiskt har det bra när vi stressar och sätter igång bitterhet och den negativa,… Fortsätt läsa
Har precis kollat på denna film som råkade gå på tv:n ikväll när jag sappade runt: Så nu bara måste jag testa Julia Childs Bouef Bourguignon – dock tror jag att den påminner mkt om min mammas älggryta som är underbart… Fortsätt läsa
Ett litet klick och nga dagars väntan; sen så kom de till mig: Mina favvoskor är flipflop och tofflor – jag hittade flipfloptofflor med ull; herrejösses amalia va sköna de är!! som att gå på moln, hur nu det känns..… Fortsätt läsa
Idag var jag på healing – så nu känner jag mig lätt i både kropp och själ och ett härligt lugn har spridit sig i hela mig; vilket var välkommet!! Jag köpte även med mig min efterlängtade Buddha-solcellslampa: Ikväll blir… Fortsätt läsa
Ibland är saknaden extra stor… Pia, Som en solros fick jag se dig växa. Från att vara ett frö, till att stråla ovan taken. Du sken ikapp med solen. Men sen kom regnet. Ett regn som sakta skulle dränka det… Fortsätt läsa