Att köpa lycka eller bara försöka hitta den …
När jag var någonstans mellan 20-25 år hade jag väldigt svårt för att vara själv. Jag ville inget hellre än att njuta av ensamheten men jag hade jättesvårt för det. Jag fick mest bara ångest. Idag vet jag att om… Fortsätt läsa
