Dag 27 – Min favoritplats
En av mina favoritställen är på stranden nere vid min pappas hus. Där har jag alltid kunnat sitta i min ensamhet och bara glo över en vindstilla sjö. Underbart befriande för själen!
En av mina favoritställen är på stranden nere vid min pappas hus. Där har jag alltid kunnat sitta i min ensamhet och bara glo över en vindstilla sjö. Underbart befriande för själen!
Oj, oj, oj – Ja, mina rädslor är inte bara en inte … Jag är världens nojjigaste. Speceillt sedan jag fick barn. Jag är rädd för att dö för tidigt så att min dotter inte ska komma ihåg mig. Jag… Fortsätt läsa
En första får mig att tänka på att vi alla gör saker för första gången någon gång i livet. Någon har alltid sin första dag på jobbet, man blir mamma för första gången, man besöker ett gym för första gången, man… Fortsätt läsa
Allt! Glädje som sorg! Jag gråter till filmer, jag gråter till tv-program; Inredningsprogam likaväl som Idol och Let´s dance, jag gråter av vackra saker, ja, jag gråter typ jämt låter det som … Jag gråter när andra gråter, jag gråter… Fortsätt läsa
KÄRLEK såklart!! När jag ser min glada dotter mår jag alltid bättre! Glada, trevliga och omtänksamma männiksor får mig att må bättre; en person som ler i en stressig vardag som tex en trevlig kassörska. Ett glas vin och god… Fortsätt läsa
Idioter, självupptagna människor som saknar empati, orättvisor, krig, svält; Jag kan bli upprörd över att jag inte kan hjälpa alla i hela världen som svälter och mår dåligt! Jag blir upprörd över folk som inte lyssnar när jag pratar. Jag… Fortsätt läsa
Ett annat ögonblick jämfört med alla lyckliga är dessa ögonblick av besvikelse. Den där besvikelsen som skapar en frustration och man bara inte vet vart man ska ta vägen. Jag tror att vi alla upplever det någongång, men det är… Fortsätt läsa
Januari månad brukar alltid kännas lååång; även i år – antagligen för att jag hunnit med rätt mkt; första veckan var jag ledig och sen har jag jobbat och tränat och därimellan har jag även hunnit legat sjuk i nga dagar… Fortsätt läsa
Man ska aldrig ångra sånt man gjort – möjligtvis allt man aldrig gjorde, eller hur var det där talesättet nu igen!? Jag försöker iaf tänka att det är ngn mening med allt som händer så att jag ska slippa ångra saker… Fortsätt läsa
Jag kan inte komma på någon speciell favvofödelsedag, men däremot har jag firat min kortaste födelsedag när jag fyllde 25. Jag reste från Arlanda kvällen innan min födelsedag och landade i Singapore mitt på dagen lokal tid på min födelsedag.… Fortsätt läsa