Dag 7 – Min bästa vän
Min bästa vän heter Pia. I dag är det hennes födelsedag. Den firar hon i himlen. Hon skulle bli 28 år idag. Grattis vännen! Vi firar ikväll som vanligt, eller hur!? All kärlek! over and out …
Min bästa vän heter Pia. I dag är det hennes födelsedag. Den firar hon i himlen. Hon skulle bli 28 år idag. Grattis vännen! Vi firar ikväll som vanligt, eller hur!? All kärlek! over and out …
När hon vaknar känner hon att hon inte alls var friskare från igår. Tvärtom. Nu hade förkylningen satt sig även i bröstet; tungt att andas och en hård hosta som skavde i luftrören. “Du kan väl ligga kvar och vila… Fortsätt läsa
Vad är kärlek? När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka, när du fnissar som en liten flicka. När man känner nåt man cant deny, when the eagels fly over mountain high. När all oro är som bortblåst och… Fortsätt läsa
Frukost: Knäckemacka med makrillJag kände mig rätt hängig i morse då jag vaknade med en förkylning i kroppen – därför blev det en liten frukost – hade det varit en “vanlig dag” hade jag lagt till en smoothie och ett ägg.… Fortsätt läsa
Ja, jag har väl som alla andra världens bästa föräldrar som ställer upp i vått och torrt så det finns väl inte så mkt mer att säga om det!? De har varit skilda sedan jag var 10 år men vi… Fortsätt läsa
Ja, det måste väl vara triangeldramat på förskolan, ha ha – Både jag och min kompis var kär i en pojke på lekis. Vi satt på varsin sida om honom vid samlingen. Vissa dagar var han mer kär i mig än… Fortsätt läsa
Jag är en sökare som har testat mig genom livet och fortfarande inte vet vad jag vill bli när jag blir stor. Jag har jobbat med massa olika saker i hopp om att finna mitt kall och min plats här… Fortsätt läsa
Som en start på det nya året kommer jag göra som många andra; så för er som är nyfikna kommer den här månaden på bloggen att handla om MIG! Detta är vad ni kommer att få kunna läsa om mig:… Fortsätt läsa
Jag har ett nyårslöfte: Jag ska sluta vara så jävla tråkig och tuffa till mig lite. Jag började med att fira in det nya året med massa dricka och fest in på sena natten; jämfört med de senaste nyårsfirandena där jag… Fortsätt läsa
Jag är ledig och har annat för mig än att sitta vid datorn, men nu blev jag så lycklig så jag måste skriva ner det här, ha ha. Vi flyttar om här hemma och det blir så jävla bra!! En… Fortsätt läsa