En del av mitt hem
Börjar bli rätt nöjd med köksdelen här hemma …
Börjar bli rätt nöjd med köksdelen här hemma …
Enkelt som sjutton och så smarrigt – slängde ihop lite av vad jag hade hemma ikväll: Fryst mango i bitar – tina upp i stekpannaHackade lök – släng ner i pannanlite vitlök – ner i pannanI burk creme fraich –… Fortsätt läsa
När man är ledig har man tid att bränna pengar som man tjänat när man jobbat. För att undvika ångest kommer jag inte att titta på mitt konto på några veckor. Det har shoppats en hel del idag – men… Fortsätt läsa
Lite kallt i vattnet än – men 23 grader och en glass i handen funkar det oxå för att fira att sommarn är här:
Maya har varit med mig på jobbet. Det var kul att rita på stora tavlan 🙂 Hon gjorde “hänga gubben” med eleverna (när hon slutade att vara blyg … ) och sen ritade hon pappa, Maya och mig:
Hur länge ska man fortsätta att laga något som varit trasigt så länge?
Jag är så lycklig! Har letat efter gardiner som ska matcha min inredning här hemma; lite gammeldags, somrigt, lantligt – Men så dyrt det varit när jag väl sett ngt och då har jag inte ens varit riktigt nöjd. Men… Fortsätt läsa
Jag vet min sanning. Jag vet att jag är en bra och snäll mamma.Jag vet att jag bakar goda bullar.Jag vet att jag är en fin, omtänksam och bra-på-alla-sätt-flickvän. Jag vet att det finns människor som älskar mig för den… Fortsätt läsa
Idag är jag sjuk. Det är så tråkigt och jag blir så rastlös så jag håller på att klättra på väggarna. Men lite skönt är det eftersom jag får titta på film mitt på dagen och äta glass i stora lass och… Fortsätt läsa
Maya är redo för att gå på Piratkalas!