Ett litet klick …
Ett litet klick och nga dagars väntan; sen så kom de till mig: Mina favvoskor är flipflop och tofflor – jag hittade flipfloptofflor med ull; herrejösses amalia va sköna de är!! som att gå på moln, hur nu det känns..… Fortsätt läsa
Ett litet klick och nga dagars väntan; sen så kom de till mig: Mina favvoskor är flipflop och tofflor – jag hittade flipfloptofflor med ull; herrejösses amalia va sköna de är!! som att gå på moln, hur nu det känns..… Fortsätt läsa
Idag var jag på healing – så nu känner jag mig lätt i både kropp och själ och ett härligt lugn har spridit sig i hela mig; vilket var välkommet!! Jag köpte även med mig min efterlängtade Buddha-solcellslampa: Ikväll blir… Fortsätt läsa
Ibland är saknaden extra stor… Pia, Som en solros fick jag se dig växa. Från att vara ett frö, till att stråla ovan taken. Du sken ikapp med solen. Men sen kom regnet. Ett regn som sakta skulle dränka det… Fortsätt läsa
I morse bakade jag dessa nyttomuffins som kan ätas både som mellis eller som frukost: Här kommer receptet: Sätt ugnen på 200 grader … Blanda:3 dl fullkornsvetemjöl3 dl vetemjöl0,5 dl krossade linfrön0,5 solrosfrön2 tsk bakpulver1 tsk kanel2 krm salt Blanda… Fortsätt läsa
En efterlängtad fredag – sovmorgon i morgon; ingen klocka som ringer! guuu så skönt!! Viktigpetter-flickan är trött nu efter litteratursök, inskolning av dotra på förskola toppat med lite jobb … Idag kom sommarn tillbaka – titta får ni se att… Fortsätt läsa
Igår råkade jag surfa in på tv3.se och fick till min lycka se att Svenska Hollywoodfruar börjar redan IKVÄLL!! Ja, jag är en riktig nörd vad gäller det programmet – jag blir så glad av dem! Jag menar, det är ju… Fortsätt läsa
Härom veckan såg jag på en film; en romantisk komedi. Något i filmen fick mig att börja böla någonstans närmare slutet – alltså det var ju inget sorgligt egentligen, men jag hade haft ngn klump där i bröstet i nga… Fortsätt läsa
I förrgår gjorde jag yoga – bra! Igår åt jag proteinrik sallad till lunch och tog en powerwalk på en timme innan middag – bra där Sara! Jag balanserade givetvis upp kolhydratbiten med pizza och två glas rödvin till middag 😉 Just… Fortsätt läsa
Det är ngt med denna låt; soundet, texten – jag vet inte vad – men ngt i mig brister när jag hör den, men samtidigt kan jag inte sluta lyssna heller för den är så bra … *gaaaaaaaaaah*
Gofisen har åkt till mormor och ska sova där – det betyder myspys helt själv på hög nivå här hemma. Lite smått sliten och trött som jag är så kommer jag tillbringa eftermidagen och kvällen i soffan; äta middag framför… Fortsätt läsa