God morgon
Innan jag blev väckt i morse drömde jag att det blev ett galet oväder. Det var så mycket blixtrar och åska så jag visste inte vart jag skulle gömma mig för att inte bli träffad. Jag funderade över vad som… Fortsätt läsa
Innan jag blev väckt i morse drömde jag att det blev ett galet oväder. Det var så mycket blixtrar och åska så jag visste inte vart jag skulle gömma mig för att inte bli träffad. Jag funderade över vad som… Fortsätt läsa
Började dagen med att titta på min dotter och hennes klass som hade guitarrkonsert på skolan idag. Sen följde jag med mamma för att hon ville köpa blommor. Jag blev kär i en ljusblå hortensia som fick följa med mig… Fortsätt läsa
Jag yogar och yogar. Varje dag. Nästan iaf. Det är så skönt. Jag mediterar och sjunger mantran. Jag rensar min själ och arbetar bort blockeringar i min kropp. Fysisk smärta beror oftast på emotionella blockeringar; sorg som vi inte gett… Fortsätt läsa
Vaknar till en strålande morgon med en sol som värmer. Så nu har jag börjat dagen med att meditera i solskenet till ljudet av humlor, fiskmåsar och andra glada fåglar. Och grannen som borrar och snickrar. Katten har jagat fjärilar.… Fortsätt läsa
Oj oj vad jag har rensat i röran idag. Ska vara m på loppis på lördag; ger allt en sista chans sen får d va nog m loppis. Har fått bort lite under åren iaf m hjälp av loppis. Ungen… Fortsätt läsa
Valborg igår. Jag trodde aldrig att jag skulle orka eller ha lust med kase. Men jag tog cykeln efter en god o trevlig middag hos grannarna och kollade in kasen och pratade med vänner och bekanta. Efter det cyklade jag… Fortsätt läsa
Fiskmåsarna gör sig väldigt uppmärksamma mot mig just nu. Jag läser i solöga om den och det står så här: “Det är viktigt att våga vara först. Mod får du genom att lära känna dig själv och din kraft. Min… Fortsätt läsa
Som ni ser så har jag inte bloggat på ett tag. Jag har dragit ner på min skärmtid och fokuserat inåt. Jag har varit expert på att tänka på vad jag inte vill med och i mitt liv trots att jag… Fortsätt läsa
Jag är född i fiskens tecken. Ett av deras kännetecken är velighet. Den sidan hos mig är extrem. Att ta beslut kan vara väldigt jobbigt för mig. Jag är även en djup tänkare som ofta har en hjärna som tänker… Fortsätt läsa
Tänkte blogga. Fastnade i Spotify. Guu va många listor jag hade. Rensat lite! Och lagt till. Helt otroligt hur många låtar som sparats i huvudet genom åren. Jag kan så många texter. Kanske skulle blivit a cover singer 😉 Hittade… Fortsätt läsa