Stockholm tur och retur
I lördags satt jag i bilen på väg ner till Stockholm och fick en tanke: “nä, nu åker jag till min bästa väns grav när jag ändå har den inom räckhåll” När jag tänkt den tanken så slår det mig… Fortsätt läsa
I lördags satt jag i bilen på väg ner till Stockholm och fick en tanke: “nä, nu åker jag till min bästa väns grav när jag ändå har den inom räckhåll” När jag tänkt den tanken så slår det mig… Fortsätt läsa
Hur många av er går runt och tänker på en dröm som ni vill ha? Jag gör iaf det …Jag har massa drömmar och visioner. MEN har ni funderat över att ni kanske redan lever er dröm? En del av… Fortsätt läsa
Jag har fastnat i min julklapp – min syster fick likadan så vi ligger på varsitt håll och läser som galningar – vi är helt besatt. Jag är sjukt imponerad av Gynning … Här ligger den och väntar på mig… Fortsätt läsa
Just nu vill jag bara fly till typ Bali, en känsla jag haft den senaste månaden – den känslan blev inte mindre när jag kollade Carolina Gynnings blogg som befunnit sig där de senaste veckorna. Inte mindre när jag bläddrar i… Fortsätt läsa
Ja, då sitter jag här igen då. Skriver så fingrarna blör typ. MEN jag ser ett slut på detta nu! Det går frammåt med min c-uppsats och det går BRA. Min handledare var så sjukt nöjd med mina hittills 12… Fortsätt läsa
Jo, men det går fin, fint. Jag äter och njuter i fulla drag av mat och jag har gått ner 2,5 kg på två veckor! Kommer ni ihåg den här klänningen? Testade den igår … nja, nga centimeter fattas fortfarande… Fortsätt läsa
Pluggångest och utbränd. Mår illa och vill mest bara kräkas. Men det går inte. Gråt i halsen som inte kommer upp – försöker lika hårt som Cameron Diaz i filmen The Holidy … Tänker att det lossnar väl när man… Fortsätt läsa
Så här såg sovrummet ut innan: Efter: Sen har vi den gamla ingången som vi satt för med två hyllor. Jag har länge velat ta bort väggen och bygga ut där. Och nu har jag tröttnat på att vänta på att det… Fortsätt läsa
Jag är så nyttig och äter så bra just nu. Det känns skönt för både kroppen, själen och sinnet. När jag är medveten om vad jag stoppar i mig får jag en helt annan syn på vad andra stoppar i sig i… Fortsätt läsa
Snart är sovrummet klart – men sen ska jag visserligen måla garderoberna. Men det grövsta är gjort. Blir så fint! Får sån energi när man slänger bort det gamla och välkomnar det nya. Idag har jag skrivit matlista och veckohandlat,… Fortsätt läsa