Livet går vidare …
Händer inte så mycket nytt i mitt liv just nu. Jag kämpar vidare med att återfå energi. Igår tränande jag för första gången på fem veckor. Men det kändes som att det var längre som jag varit ifrån gymmet. Träningen… Fortsätt läsa
Händer inte så mycket nytt i mitt liv just nu. Jag kämpar vidare med att återfå energi. Igår tränande jag för första gången på fem veckor. Men det kändes som att det var längre som jag varit ifrån gymmet. Träningen… Fortsätt läsa
I natt har hela familjen sovit lite krasst. Jag mest för att de andra två inte kunde sova. Försökte söva Maya på alla tänkbara sätt. Halv ett slocknade hon tillslut. Karln kom upp till övervåningen och testade att byta säng… Fortsätt läsa
Ligger på verandan i soffan. Det är lite svalare ikväll än igår. Jag har nyss varit och badat i älven. Uppfriskande! Jag känner mig så där skönt seg och trött i kroppen som man blir av massa bad och lek.… Fortsätt läsa
Idag har jag verkligen njutit, dragit in min omgivning, känt in all kärlek som finns i mitt liv. Jag stod i sjön. Tittade åt alla håll; himlen, sjöbotten, öarna, åsarna, min dotter och hennes kompis som “utforskar” i vattnet och… Fortsätt läsa
Vissa dagar mår vi bra. Andra dagar sämre. Ibland känner vi oss kraftfulla och andra dagar känner vi oss svaga. Vi är människor. Vi har en själ. Vi har ett hjärta. Vi har känslor. Jag tror att det är viktigt… Fortsätt läsa
Bästa strandhänget på länge. Njuter för fullt. Själen mår fint. Perfekt att träna handstands i vattnet idag! Nu ska jag njuta vidare. That’s all. Over and out.
Så drygt när man är så trött men ändå inte kan sova. När tankarna inte riktigt vill gå och lägga sig. När ryggen värker för att man tränat hårt under veckan och för att man gått i högklackat för första… Fortsätt läsa
Här ligger jag ute på altanen mitt i natta- ljuvligt! Satte på infravärmen men insåg att jag lika gärna kunde stänga av den… Plockade ner tvätten för en liten stund sedan i mörkret. Katten jamade och sprang fram och tillbaka.… Fortsätt läsa
Nu var det längesen jag var aktiv här. Det beror på att jag fortsatt min inre resa och inte haft tid eller lust att skriva. Jag börjar längta efter att jobba lite. Och det kommer jag att göra från september! Jag… Fortsätt läsa
Ja herre jeflar, här gick veckan väldigt snabbt. Jag har varit ledare för ett gäng ungar på golfskola. Jag har varit på minisemester till Sthlm och firat midsommar. Jag är helt slut. Min sjukskrivning har gjort sig påminnd. Jag ser… Fortsätt läsa